Veilig in Brisbane - Reisverslag uit Clayfield, Australië van Tamara Kraa - WaarBenJij.nu Veilig in Brisbane - Reisverslag uit Clayfield, Australië van Tamara Kraa - WaarBenJij.nu

Veilig in Brisbane

Door: Tamara

Blijf op de hoogte en volg Tamara

13 Februari 2014 | Australië, Clayfield

Hallo allemaal,

Even even korte update: gisteren ben ik van Melbourne terug naar Brisbane gevolgen. Ik kon gelukkig dinsdagavond mijn spullen terugkrijgen, de weg was nog steeds gesloten maar we konden de spullen oversteken bij de blokkade.
Ik ben blij en opgelucht dat ik hier weer ben, dit weekend is de bruiloft, dus dat is ook een goede afleiding.

Binnenkort komen er twee verslagen online, 1 van mijn wwoofing avontuur en dan wanneer ik er aan toe ben een over de branden, zodat ik jullie allemaal kan vertellen hoe het allemaal gegaan is.

Maar het belangrijkste is dat ik daar nu weg ben en mijn spullen ook weer heb.

Tt snel,

Xx Tamara

  • 13 Februari 2014 - 14:53

    Fleur:

    Hee Tam, goodluck en geniet van de bruiloftt! Kus!

  • 13 Februari 2014 - 16:10

    Janny:

    Fijn dat alles okee is.
    X x x

  • 14 Februari 2014 - 17:48

    Vanessa En Andre:

    Fijn om te horen dat je weer veilig bent en je spullen terug hebt. Laat je niet kisten en ga verder met genieten en mooie ervaringen op doen!

    Geniet ervan!

    Kus

    Vanessa en Andre
Tamara

Hey, Welkom bij mijn reisdagboek, hier zul je al mijn reisavonturen kunnen gaan lezen.

Actief sinds 25 Aug. 2013
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 11177

Voorgaande reizen:

05 September 2013 - 05 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: