Weer een stapje dichterbij - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van Tamara Kraa - WaarBenJij.nu Weer een stapje dichterbij - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van Tamara Kraa - WaarBenJij.nu

Weer een stapje dichterbij

Door: Tamara

Blijf op de hoogte en volg Tamara

25 Augustus 2013 | Nederland, Vlissingen

Mijn reisdagboek is aangemaakt, een van de laatste dingen die nog op mijn lijstje stond.
Vandaag is het nog maar 11 nachtjes slapen voordat ik vertrek, het komt nu dus echt steeds dichterbij en nu met dit reisdagboek weet ik ook dat ik nu iedereen hier op de hoogte kan houden van wat ik allemaal meemaak.
Nog 11 nachtjes, ik kan het nog steeds niet geloven en ik blijf maar zeggen dat ik volgend jaar wegga. Maar wat heb ik er zin in en ik kan echt niet wachten.
Voor degene die het nog niet wist, mijn gastgezin is bekend. Ik zal komen te wonen in een soort van voorstad van Brisbane, Clayfield. Mijn gastgezin bestaat uit een moeder en twee dochters, 12 en 1, ook woont er nog een Braziliaans meisje van 22. Ik heb al gemaild en het klinkt echt alsof ik echt goed terrecht ga komen. :)

Deze week is eigenlijk een week van afronden en afscheid nemen. De laatste dingen van mijn lijstje afstrepen, inpaklijst maken, afscheidsfeesten en nog veel meer..

Tot de volgende keer, (misschien nog een bericht vanuit Nederland, misschien een bericht vanaf een vliegveld of misschien zelfs al vanuit Australië ;) )

Groetjes, Tamara

  • 25 Augustus 2013 - 20:39

    Janny:

    Tamara, wat een avontuur. Ik vind het geweldig. Ik weet zeker dat je een geweldige tijd krijgt. Wat ga jij een hoop leren.
    Leuk dat je iedereen op de hoogte houdt via dit blog. Ik ga het zeker volgen.
    We zien elkaar nog even.
    Gr janny

  • 26 Augustus 2013 - 12:29

    Anneke Schuller:

    Hallo Tamara
    Dit is een leuk begin om je op je reis te kunnen volgen. Nogmaals hartelijk dank voor het geen je mij geleerd hebt. Het eten was gisteren erg lekker en het was gezellig.
    Groeten oma
Tamara

Hey, Welkom bij mijn reisdagboek, hier zul je al mijn reisavonturen kunnen gaan lezen.

Actief sinds 25 Aug. 2013
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 11229

Voorgaande reizen:

05 September 2013 - 05 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: