Nieuwe huisgenoot en 2 dagen Byron Bay - Reisverslag uit Clayfield, Australië van Tamara Kraa - WaarBenJij.nu Nieuwe huisgenoot en 2 dagen Byron Bay - Reisverslag uit Clayfield, Australië van Tamara Kraa - WaarBenJij.nu

Nieuwe huisgenoot en 2 dagen Byron Bay

Door: Tamara

Blijf op de hoogte en volg Tamara

13 Oktober 2013 | Australië, Clayfield

Hallo allemaal,

Wat vliegt de tijd toch voorbij, week 5 is nu al weer voorbij.

Dit was een kort weekje school, want maandag waren we vrij.
Dinsdag was niet heel bijzonder, eerst had ik school en iedereen was, ondanks de extra dag weekend, zo moe, het was echt heel grappig om te zien. Zelfs de leraar zei het. Na school ging ik vrij snel naar huis en deed wat voor school.
Woensdag was een erg lange dag school, maar er was wel een erg leuke mededeling; het Braziliaanse meisje dat hier woonde, is verhuisd, dus we hadden een kamer vrij. Elena, het Zwitserse meisje, had een gastgezin maar ze voelde zich als ze hier was veel fijner, dus we gingen kijken of ze hier kon komen wonen. En het kon! Dus vanaf toen waren we huisgenoten en het is echt super gezellig.

Donderdag was de grote verhuisdag, na school gingen we snel nog even de stad in en toen gingen we naar huis. Het was gelijk super gezellig.

Vrijdag was een kort dagje en na school gingen we gelijk door naar Byron Bay. We gingen een een groot busje want we waren met z'n 6en en dat zou niet passen in de auto. Het duurde 2 uur, maar er is een uur tijdsverschil (zo raar) dus we waren daar rond 5 uur, we gingen naar ons hostel en daarna even kijken op het strand. Daar waren zoveel surfers, al waren de meesten niet heel erg goed. Daarna gingen we wat eten en daarna terug naar ons hostel. We gingen in de avond naar een pub en daarna nog naar een andere, het was echt super gezellig en er waren toch wel wat verschillen met Nederland, ook de muziek. We gingen rond 3 uur terug en moesten voor 10 uur uitchecken, maar waren al veel eerder wakker dus het was een kort nachtje.

Zaterdag gingen we naar een uitkijkpunt op een strand, waar veel locals komen, dus het was niet zo druk. Daarna gingen we naar de bekende vuurtoren van Byron Bay. Het uitzicht was geweldig, we gingen naar boven in de vuurtoren, zo mooi. We zagen walvissen, ook een kleintje, een schildpad en dolfijnen. Helaas begon het te regen, dus we gingen richting de goldcoast, aten daar wat en gingen naar huis. We waren allemaal zo moe en lagen allemaal te slapen in de auto. Savonds hadden we niet zo veel meer gedaan.

Vandaag heb ik niet zo veel gedaan, we zijn nog wel naar een groot winkelcentrum gegaan, daar liepen Elena, Jade en ik gezellig een tijdje rond en hebben we erg leuke dingen gekocht.

Morgen weer naar school, heb nog niet zo veel plannen voor deze week, dus we zullen zien wat deze week gaat brengen.

Tot de volgende keer!

X Tamara

• 13 Oktober 2013 - 12:00

Je Pa:

Wederom prachtige ervaringen. Geweldig!!

• 13 Oktober 2013 - 12:04

Janny:

Tamara, het is gewoon een groot feest.
    Fijn dat het allemaal zo goed gaat. Volgens mij heb je er geen spijt van.
    Dikke kus Janny

• 13 Oktober 2013 - 12:21

Ronald En Christa:

Hoi Tamara

Het lezen van jou verhalen laat het bij ons kriebelen...
    We willen ook zo graag maar dat duurt nog even.

Verder lijkt je verhaal weer een beetje op thuis.. School; shoppen en strand...
    Het zal de omgeving wel zijn ;>) Geniet ervan maar dat doe je wel volgens ons..

groetjes R&C

Ps het regent hier met 7 graden en harde wind.
Tamara

Hey, Welkom bij mijn reisdagboek, hier zul je al mijn reisavonturen kunnen gaan lezen.